הרב בלוי: "איך אפשר לא להצביע? רצו לחסל אותנו"

אתר קול חי No Comments on הרב בלוי: "איך אפשר לא להצביע? רצו לחסל אותנו"

הרב מרדכי בלוי בשיחה עם 'קול חי': "אחרי השנה וחצי האחרונות האם יש מאן דהוא שחושב חלילה לא לשים פתק של מפלגה חרדית שיש לה גדולי תורה? ראינו את מי רצו לחסל כאן. את הציבור החרדי, לא הדתי לאומי. רוצים לשנות אותנו"

צילום: שוקי לרר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מטה הפעילים של דגל התורה, הרב מרדכי בלוי שוחח עם הרב נחמיה רוטנברג ב"דיבור יהודי", על הציות לגדולי הדור בבחירות. "אני משתדל להופיע מידי פעם בתקשורת הכללית ואני אומר להם יש קודקס (קובץ חוקים) ברור מיהו חרדי. מי שמקפיד על כל סעיף  בשולחן ערוך ומאמין בזה שהקב"ה לקח צדיקים ושתלם בכל דור ודור. להגיד שעובדים עליהם זה דיבורי משכילים. חרדי הוא אדם שיודע שבכל נושא בחייו יש לו רב שפוסק לו".

לדבריו "נכון שלכל אחד יש דעה, כמו עם בחור ישיבה צעיר שאתמול התחיל את הישיבה אבל אם יש לו שאלה על השיעור כללי עוצרם את השיעור – אבל ההכרעה הסופית היא אצל גדולי התורה. אנחנו הולכים לבחירות לא כי יש לנו זכות הצבעה, אלא חובת הצבעה".

עוד הוסיף בלוי: "אחרי השנה וחצי האחרונות האם יש מאן דהוא שחושב חלילה לא לשים פתק של מפלגה חרדית שיש לה גדולי תורה? ראינו את מי רצו לחסל כאן. את הציבור החרדי, לא הדתי לאומי. רוצים לשנות אותנו".



0 תגובות